Livet är en enda stor BITCH!

Då har man ännu en gång insett att man måste träna ännu mer orienterings teknik, den brister ju till och med på sprint........ Ska se hur det käns imorn, fast ju nu vill jag att någon ska slå med en stor fet hammare i skallen på mig så att jag somnar fort som f*n! Ids inte vara vaken längre, hoppas att morgondagen bjuder på något roligt.

Men dagens tävling var i gammelstan som alltid när det gäller sprintcupen. Yeeii tänker man, jag har ju varit där förr... ja men juste, hur såg det ut igen?! och skalan på kartan 1:5000, nee 1:4000 så att allt ska gå så mycket snabbare :/ less så bommade 3,4,5,6,7, kändes ju sjukt fint, alltså alla kontroller i skogen. ska nog hålla mig till asfalt istället... Slutade 5:a efter ett slitsamt lopp med bommar och besvikelse. ca 1,20 efter han som vann....

Äta något sen dusch, sen SOVA!


Kändes inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0