Lat!

Jag har inte varit AFK utan bara väldigt lat! får bli en skärpning på den fronten. Fast var trött efter Ä-runt, fast nu är jag tillbaka. Det blev ju en rolig tillställning nya rekord som slogs, förhoppningar gick åt skogen... Vi hade ju tur med väder :p

Vann också en t-shirt på utlottningen. skidlinjen tog hem minst 3 lådor med gott bröd från Polarbröd!

Under helgen har jag chillat, jobbat med cyklar som ska bort. En är borta 2 kvar ^^ ska bara laga punkteringen på BMX, sen ryker den.. (Någon som är sugen?) :)

Är ju sprint SM på torsdag, kommer bli nice ^^ Får se ur kroppen känner sig då, ska nog springa med mina Brooks GTS. ingen racer sko :p

Nu när jag åkte till älvsbyn, såg jag först bara bergnäset, sen är det svart fram till Älvsbyn, då man vaknar upp och ser Lomtjärn ^^ skön bussresa...


Familjen – Djungelns Lag

Kommentarer
Postat av: gbn

skön vy att somna in vid. sjukt fin

2010-05-10 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0