Helg!

Helg igen :)

Fredag!
Lyckades prata med david att jag skulle få gå 25 minuter före sista lektionen var slut på fredagen. Klart att man fick det :D vilket gjorde att man var glad hela den bussresan! På bussen satt jag och pratade med Emma B : ) pratade om det ena och det andra...

kom hem och började städa lite, fixa med lite olika saker. Ringde Andreas sen och frågade om han skulle med och spela discgolf ^^ Vi spela skogsbanan på ormberget. Gick riktigt bra för mig, hade ett antal bra puttar och en del fina inspel. Gick på ett nytt personbästa +7 (totalt antal kast 69) Stannade kvar hos han ett tag och chillade lite och kollade vädret inför idag.

Idag
Så vaknade man och det var grått och tråkigt väder ute. jaja, måste ju få min syster att träna idag. lyckades med och fick själv 20 minuter löpning. Man känner att man inte har sprungit så mycket på sista tiden, tekniken finns där fast den måste smörjas ^^

Ska ut med Andreas nu och köra lite stakintervaller ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

k

2010-05-30 @ 17:06:33
Postat av: Troygina

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-10-13 @ 11:03:02
URL: http://troygina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0