Fixar cykeln!

Då var det ny färg på biken :D Orange, inte så tråkigt. blev inte den bästa målningen jag har gjort :/ sprayflaskan var lite allmänt dum i huvudet. jaja kan ju måla om den igen om jag har tråkigt någon gång :p

Har köpt nya Welldo pedaler ( silver, och stora är dom ) ska fixa ihop den så att den går och cykla på imorn. sen ska jag ta ner den till Cykelstället eller en annan bra cykel butik som jag känner till :) ska byta lite vajar och sånt då. Sen så blir det nya handtag på Cykelcomponents.se. Känns jobbigt och skicka en beställning till UK för ett par handtag och ett par Bar ends :p

jaja ska lira lite CF för det var ett tag sen sist nu. Sen blir det och sätta ihop cykeln ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0