Del 2!

Då var tillbaka i Älvsbyn efter en ganska lyckad sprint. Hade inte så höga förväntningar på dagens lopp, med tanke på hur mina ben har varit de senaste dagarna :/

Kändes som att jag fick slita mer än vanligt, men orienteringen funkade mycket bra! Hade en puls runt 182-186 hela loppet, lätt ökade ju längre loppet gick. Tempo per km var 3,49 +-5 sec. Max hastigheten var inte på spurtne fast den slutade på 2,49 :)

Så ska ta det lugnt imorn, kanske köra lite armar. Inga ben blir det, för måste tagga inför Älvsbyn rynt på lördag, har en 3 km sträcka, som ska avverkas på ca 11 min ^^

Dusch på mig nu!

Kommentarer
Postat av: Old coach Norén

ca 11 min!!?? Banrekordet ligger på 9.27. Damrekordet på 10.28. Bägge hålls visserligen av två Eritrianer på "genomresa" men ändå. Bästa tid av Idrottslinjeelev 10.09. Det får inte bli några 11 minuter!!!

2010-05-06 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0