Big City!

Då har man överlevt både en lång lektion och måndagsfikat... Idag bjöds det på brös som vanligt och en massa goda Chokladbollar (Negerbollar kommer det alltid heta) Så det blev några sånna mmmmm mycket gott, sks verkligen inte klaga ^^

Just nu funderar jag på vad man ska göra. Sova, bedminton, jobba, städa, film? finns mycket att välja mellan, men vet inte om jag så sugen på något just nu :/ lite konstigt? ja kanske det...

Skulle behöva lite nya afficer på mitt rum, för det börjar bli att man ser samma saker dag ut, och dag in! Har funderat på att tapelsera en vägg med bara nummerlappar från olika tävlingar som man har sprungit : ) kan bli en kul grej om man kan göra det!

House`llelujah!

Kommentarer
Postat av: gbn

det där måste ha varit den mest efterblivna idén jag någonsin hört talas om. Nummerlappar?! så du ska vandra runt bland massor av olika siffror, måste vara kanske världshistoriens fulaste, tråkigaste och stressande tapetsering

2010-05-25 @ 07:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0