Baik!

Då var det slut på denna dag :/ lite synd, för det har varit en helt sjukt skön dag :D

Efter att inte haft någon CAD så blev det att jobba på TMS som ska var 15 minuter redovisning om järnvägen, har 6 minuter nu^^

Så då har man varit på 2 fika ätit ännu mer tårta :p jag vet att det är lite tjockt, fast tror att jag har tränat bort det nu....

Chilla lite fram till middagen, och efter var det teori om lite kroppsdelar och lite annat! Tycker det är ganska viktigt att veta hur kroppen fungerar och varför den gör si och så....

Sen ner på gymnastik golvet och börja köra MAQ, vi börjar bli bättre på alla övningar vilket är en fördel om vi ska fortsätta med det här : )

När vi var klara bytte jag snabbt om och gick och "snodde" Wallers Baik :p haha ne självklart frågade jag han först..... For ut och började pumpa på i lagom tempo, inte syra och inte chill tempo!

Åkte runt på vägen efter ett tag så såg jag en skylt "Snårbäcksliden" men det verkar ju vara ett sweet ställe att bo på. Så åker in där, grusväg men fortsätter, kommer lite snö, ähh fortsätter, lera hmm inte min cykel :/ jaja får väll tvätta den sen : ) Så får på, var inte helt säker på vars jag var. Så när jag hade åkt runt på den breda stigen ett bra tag så kommer jag fram till ett hus, vet egentligen att jag ska höger. Fast frågar vilket håll det är till Älvsbyn, bara för att vara säker :p

Så när man åker på ner mot Älvsbyn igen i ganska bra fart, så ser man solen rakt i ögonen på en raksträcka. Det skulle ha varit en riktigt sweet bild om jag hade haft en kamera. kommer inte ihåg vilken låt som var på Mp3 men det var verkligen ett sånt där Soulpeace moment :D:D

Ska duscha, sen ner till shell med waller, för konsum har stängt nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0