Funderare!

Varför är middagen sämre än lunchen på folkan! Det finns ju ingen riktig anledning varför det skulle vara så :/ Fast de har väl högre priotering på lunchen! Vilket gör en lite sur ibland! Efter middagen så hängde jag och calle hos waller ett tag...

Vi lirade lite CF, jag sårang ganska bra för att inte ha sprungit på länge. Calle sprang också bra de gånger han inte började springa i cirklar :( Ska fixa CF på den här datorn också, sen ska jag springa mot waller!

Funderar på att gå och sova, men det är måndagsfika om 45 minuter.. Vilket gör att det käns lite dummt att missa det :) Får se vad de har bakat för gott idag, hoppas paj! :D

Har också suttit på tok för många timmar vid Facebook idag! Fast jag har ändå fått mer gjort... Konstigt, och gruppen som säger "Vi hade haft högre betyg om inte Facebook fanns"! Det är ju ett skämt, borde vara tvärt om :)

Imorn åker Emma och Ida ner till Åhn* för mer skidorientering, vi tappra hjältar stannar hemma.. Och laddar inför OL premiären i Frankrike :) Kommer att bli bra, om jag får träna löpning som jag vill, samt kommer in i hur man ska orientera i France! :) Ska inte hetsa knät och löpa varje dag...

Blir nog klassikst imorn, men inside informationen från Ida var att det fanns mycket "skit" i spåret! Så det lutar lite mot att det blir skate... Får se hur kroppen, benen, skallen, armarna, magen, fötterna, händerna och humöret käns imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0