2:a och 2:a!

Jaha tävling två check! Gick mycket bättre nu när jag hade vallat upp mina race skidor! men ändå vann jag inte, för att Frans Wickbom* hade vilat under "sprinten" den late F*n :p

Men banan var 12,1 km, åkte 17,5 km brände 1203 kalorier enligt klockan, hade en medelpuls på 173 och en max på 188! Det tog 1,05 h ;)

Fast hade inget att tempo åka med, för Markus och Fran åkte samma gaffel  medans de som åkte min  såg jag aldrig :/  så jag fick försöka hålla ett jämnt och bra tempo själv! gick ganska bra :)

Fick ett påskägg med godis som pris :p tyckte väll att det passade mig och CH... Markus fick en ny handuk ;)

ska kolla på avsnitt av PB nu!

Frankrike om 2 dagar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0