Säg vad som händer?

Då är man verkligen inne på slutspurten, efter en seg men riktigt rolig kväll med alla på skidlinjen så vakande man klockan 11 idag ^^ Det var riktigt skönt... Chillade runt lite innan vi for ner ióch år Frukost/ Lunch på skolan, ver inte så gott :/

Efter det så var det brännbolls turnering, fast jag var bara med när mitt lag var ute och skulle ta lyror :p Gick ju bra för mitt lag vann ju då!

Nyss var jag ute med Zacke och stakade i 1,05 h, gick bra. Skönt att veta att min kropp klarar något.... Hoppas verkligen att alla problem släpper snart så man kan springa utan att ha ont någonstans... Men det blir nog bra, måste bara ge det tid att återhämta sig. :)

Får se vad som händer de dagarna som kommer. :)

Under sommaren så kommer bloggen inte vara lika aktiv som nu, eller tidigare! Men det kommer väll skrivas i stora drag vad jag gör under sommaren. Så det kan bli glest med inlägg vissa veckor... Bara så ni vet det :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:59:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0