Heeiii!

Då är jag tillbaka framför datorn efter ett långt break (igen) men gott folk det är sol och fint väder ute! Vad ska man annars göra? :o

Igår var jag hos min farmor hela dagen : ) kul och träffa henne. Ni som försökte nå mig då kanske insåg att jag inte hade min telefon med mig! Vi for först till tjuvholmssundet och paddlade därifrån. Sen så tränade jag lite löpning där ute, den tallheden slår allt annat. Det är inte bara platt och tråkigt det finns ju en hel del stigning om man springer på rätt sätt : )

Efter att ha fikat, ätit midddag och fikat igen så var det dags att säga hejdå : ( fast klockan höll ju på att bli mycket 20,00. Så vi satte oss i kanoten, jag och Tage fick en smart ide att vi skulle paddla hem : D visst jag är på ^^ Lättare sagt en gjort så paddlade vi hem tog ca 1,50 är inte helt säker kan vara 1,40 trodde jag startade klockan men gjorde det inte :/


Idag

Har man varit ute och åkt rullskidor med Andreas och Markus. Gick ju bra det, förutom att Andreas hade sönder yttligare en av sina spetsar på stavarna... Fick vi åka hem och byta den! Annars gick det bra, mycket backar att kötta uppför och utför :p

For upp på Ormberget och spelade en runda discgolf. Träffade Janne "the legend" där, han höll på att jobba men vi lyckades övertala han att vara med oss att spela ; ) Jag och han slog vad om en disc om vem som skulle spela bäst, Han eller jag? Var nära på att vinna. Sänkte mitt Person bästa med 5 kast :P fast han vann med ett ynka kast :/ jaja spela så sjukt bra, så jag är nöjd : )

Who is the champion?

Kommentarer
Postat av: niklas

finns ju inga backar

2010-07-18 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0