Dubbla OL pass : )

Idag har man haft fullt upp med att träna och vara med kompisar : )Först så for vi ut till Bergnäset runt klockan 11. För Gunnar hade lurat dit oss... (Eller nu hur det var) Vi skulle orientera på en ganska gammal karta, fast tills våran färvånan så stämde kartan bättre än vad vi trodde ; ) ett bra besked på att man kan använda de äldre kartorna till lite grov orientering!

Vi körde först OL intervaller. Gick väll ganska bra, lite ovant att springa och läsa kartan. Efter ett tag så gick det bättre och bättre, kan bero på att jag blev tröttare och tröttare :p Kanske inte så nice, fast höll ihop och skrapade ihop 30 min A3.

Hem till Gunnar och bada sen fixa lunch. Dagens lunch blev Makaroner och korv, så sjukt avancerad mat att laga ; ) fast nu ska vi inte vara så negativa här inte... God mat, fanns inget att klaga på, kanske mitt egna ego att äta så mycket för att orka andra passet :p

Andra passet var keps OL, riktigt kul. Hade en stor stärna med 14 kontroller. Ett riktigt tungt och fartkrävande pass. Jag Och Tage drog ifrån de första kontrollerna och sen höll vi de hela vägen ;) (För er som inte vet vad keps OL är, så är det bara GOOGLA ;) )

Ska äta något nu, och sen försöka vända tillbaka dygns rytmen ; )

Kommentarer
Postat av: Dominicamna

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-09-15 @ 10:12:03
URL: http://dominicamna.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0