UEM!

Då har man fått besked om att man är uttagen till UEM i SkidO :D sjukt glad över det! Tydligen är Joar och Erik också klara :)  Kommer att bli riktigt kul att få åka ner till Rumänien med dem!

Dagens reusltat i Mora var riktigt bra, Markus kom på en delad 3:e plats 4;15 efter... Sen blev Joar slagen av Erik Malmberg med 3 sekunder ;p inte så roligt för han!

Simon Waller som var tvungen att göra bra lopp, Han gjorde ett bra lopp (enligt winsplit) han hade inga bommar! Men det kan ju ha gått segt! Men han slutade på en 5:e plats! (nöjd, eller inte?) det får jag fråga simon senare! :)

Dagens SM i längd var kul och se på Emil Jönsson, Och Pajalas seger var också kul! roligt med norrbottniska vinnare :)



Jag ska tydligen dit!


Kommentarer
Postat av: gbn

jaja åk till tjernobyl du

2010-01-24 @ 00:42:19
Postat av: Anonym

mitt lopp kan betraktas som en smärre katastrof, bommar man varje kontroll har winsplits bomekvation tydliga brister ;)

2010-01-24 @ 16:29:24
Postat av: Waller

givetvis var det jag som skrev...

2010-01-24 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0