Studiebesök!

Då har man varit och kollat på ett hur ett fjärrvärme verk funkar! Då har men lärt sig något idag :)

Men det var roligt, kul att se något nytt ist för en tråkig skolbänk! eller så är det inte nu, det är samma dator ist! 

Jobbar på ett NK arbete om fjärrvärme nu, det är som det är!

Alla andra skidoare är ju påväg mot mora nu :) hoppas att det går sjukt bra för dem där... Särsklit Waller som måste göra 2 topp lopp! Men han är ju bäst under press ;D

Åker hem idag, yeeii ska till polisen dikrekt :o (Det var ju inte jag) hmm vet inte vad de får för sig ibland! :p Fast den verkliga orsaken att jag ska dit är för att jag ska skaffa ett pass, så att jag kan ta mig till Rumänien! :)

Händer till helgen då? hmm Gunnar är hemma, då blir det och köra träning me han! ;) Får hoppas att hans knä är bättre nu, annars blir det bara lungt A1 pass (: och lite skidor kanske!

Lyssnar just nu på 12 Stones-Broken bra band!

Dagens väder, kallt!  brrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0