Replay!

Ojj vad tiden går fort när man har kul ;), men idag har det inte varit så roligt.... sov till 12 :p sen tänkte jag fara ut och köra lite impulser på Ormberget!

Bra tanke, men dåligt genomfört. Komm upp dit, satte på mig skidorna. hade bra glid...  Men efter 10 min började jag frysa om fingrarna, inte bra, fortsatte, halsen började kännas, skiit tänkte jag!

åkte på lite, gick åt *** åkte till värmestugan, satt och campade där ett tag! for ut och gled 10 minuter till, innan jag gav upp och åkte hem :(

Men blev god choklad när jag komm hem ist ;)

Dagens låt: Black Eyed Peas – Boom Boom Guetta - David Guetta's Electro Hop Remix

Go Hard!

Kommentarer
Postat av: eemmayouknow





Hellu :)



vad tycker du om Alex Evans? gå in på min blogg och lämna en kommentar om han är HOT OR NOT?! :)

Enligt mig är han fett het ;* hahaha 8)

2010-01-03 @ 13:31:08
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0