Prov klart!

yeeiii, klar med provet nu, gick som jag trodde, ganska bra! Men det är det där med alla olika sorters grammatik :/ haha  ska väll inte klaga nu. Men det är en hel del! :p nu kan man lämna det bakom sig, och jobba mot nya prov!

Men har ca 1,50 till måndags fikat, hmm, funderar på att inte gå! kanske låter lite tråkig nu. Men det är ju bara e massa onödiga kalorier, inte för att jag ska behöva bry mig om det :p men skulle vilja fara ut och jogga eller något i den stilen! :)

Men lyssnar på lite rock klassikers på Spotify, funkar det också. Sen ska jag väll kolla lite på internet (Kanske kolla din blogg, om du har någon)  :) Annars blir det och kolla på freeide ;) 

 Låt! The Cribs – We Share The Same Skies
Dagens -: regn på träningen, eller var det "blöt" snö!
Dagens +: kände mig stark på träningen (men jag har ju inte tävlat :p)
Dagens ämne: Strecing (eller hur man stavar)



I'm trying to wash of the stains,
I'm trying not to think about the pain!
(från Itchy Daze-Monster)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: japp:D Tack, snällt. Hoppas du också fick en bra start på veckan.



Skönt att ha prov avklarad, jag längtar tills jag har mitt muntliga prov i tyskan imorgon avklarad.

2010-01-25 @ 22:01:09
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: P A M

va?

2010-01-25 @ 23:34:12
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0