Modebög?!

haha, nu har jag blivit anklagad för att vara modebög... vet inte riktigt vars det kommer ifrån, men tycker inte det riktigt stämmer!

Men igår blev det klassiska intervaller, gick riktigt bra. fint fäste, men har inte lärt mig skidorna än! vet inte riktigt hur mycket jag ska valla :/

Vi har sjukt varmt i våran ingång nu! nästan alla element står på max! Men ska nog vrida ner de snart :p dagen bjuder på 2 lektioner! naturkunskap och mattematik! Fast mellan de har jag ca 1,5 timmes hål!

Sen i eftermiddag har Sture planerata lite skido övningar på ängarna! får se hur bra det går, men det blir inte bättre än vad man gör det!



Imorn blir det Kanis! om temperaturen tillåter!

Kommentarer
Postat av: Nikolaikristina

Excellent site.

2011-08-02 @ 08:16:20
URL: http://nikolaikristina.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0