Kakor (typ)

Inte så mycket att säga tillbaka i älvsbyn, sitter och kollar lite på datorn, händer inte så mycket där. Men ska väl gå och sova snart! blir en tidig kväll :)

Men sitter och kollar vad jag hade för låtar på min första Mp3 :D sjukt hur mycket musik smaken har ändrats :) Förr var det mer rock mindre och mindre hip- hop... Fast nu är det tvärt om :p inte så mycket skillnad kanske, men kändes så!

Finns inte så mycket mer att säga, rummet är som jag lämnade det. Men en sak har ändrats, "gubben" som flyttade in är typ borta nu :o helt wierd... Men nu får jag ha min dusch själv :p

Just nu är det en klassiker från min Mp3: Bone Thugs N Harmony ft Akon - I Tried

Men det var då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0