Helg :)

Helg :) det är alltid kul, slippa skolan och allt jobb ett tag! Men är inte helt ledig mst plugga inför ett engelska prov på måndag :p Men är ganska lätt när man gör orden på Glosboken.se (ett bra tips om man har problem med ord) Inte för att jag har det, men det är väldigt bekvämt!

Vaknade upp idag och kollade ut det Snöade, jippie vad glad jag blev :) lite senare efter en god frukost, så blev det och byta om till tränings kläder! Sen valla lite skidor och ut och åka, åkte med pappa (och mamma men hon orkade inte vårat tempo) hmm hon måste träna mer! Men man ska inte gnälla, men det blev 2 fina timmar på skidor! Pappa blev inte sp glad på mig (hade kall vatten i mitt vätskebälte) tihii men jag orkade inte fixa varm vatten innan vi for :) (Lat jag e)

Men kollar just nu på Freeride! ett antal nya filmer på lite slalom åkare :) kul som ***! vill åka jag också :( men kanske imorn :) fast jag vet inte om jag hinner!

Mitt nya favorit album heter My Dinosaur Life ett rock/punk band! tror jag... Men det är ungefär som Green Day! Fast med nya låtar :p

Motion City Soundtrack – My Dinosaur Life



Carebox?!


Kommentarer
Postat av: Evelina - brunetternabloggar

Sv: Haha :p

2010-01-23 @ 21:13:17
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0