(God) Morgon!

aha, ännu en dag, med nya möjligheter ;).... kanske inte, men det bli nog ett lungt A1 pass idag! Få man prova åka på de övre slingorna för första gången, hoppas att det inte är så mycket ris och sånt i spåren :)

Östersund!
Där var det riktigt kul, vi bodde på Östersunds camping, helt okej stugor (efter vi hade ställt upp elmenten) Men fanns både trådlöst och "vanligt" internet! Det var jag Calle och Waller som både i en stuga, roliga typer :p men det var ju fler roligt folk där! Joar, Fredrik, Emma, Ida och Markus, Pajen och Sara både på ett lite mer satsig camping ;) Men det var en bra stämning under hela helgen, lite långa resór bara, men ananrs var det bra!

Tävlingarna!
Lördagens tävling, gick bra, hade några små misstag, men del hela loppet så var det mycket bättre än i Vemdalen :) och denna dag hade jag inte problem med Emit F brickan! Men det gick lätt, alla hade bra glis på C380, fast jag vet inte om jag förlorade så mycket på att köra på samma valla på Söndagen!

Söndagen, var medeldistans. Kul bana med många vägval, inte helt säker på vad som var det bästa, men det var en hel del olika vägval, och vissa var bättre än de andra ;) Hade ju inte orkat vallaom från C380, så jag kanske tappade en del på lite sämre glid ;/ men det känns inte som det, för jag kunde inte åka så fort på smalspåren, när jag höll emitbrickan och staven i handen, så jag fick ingen kraft med högern!

Just nu är jag i skolan, jobbar lite med NK arbetet (Världsbilden framväxt)


Waller var ganska less!
(Old pic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0