3:a i Arvidsjaur!

jepp, då är man tillbaka framför datorn! inte händer det mycket där! lite bloggande, surfande mm :)

Men tävlingen i Arvidsjaur slutade med en 3:e plats, helt nöjd med den placeringen. Hade inte så mycket mer att ge! :p men är ett bra formbesked! Gjorde tävlings premiär på mina Atmoic skate :D de fungerade väll bra, lite långa bara (184)!

Men det är kallt som *** fortfarande, och det är inte roligt! Men vad kan jag göra :p Men dagen har bjudit på lite skid åkning med min broder! Sen lite gym på det!

Får se vad som händer imorn, men skulle vilja åka lite slalom, skulle vara sjukt kul! har ju gnällt på att jag någon gång ska göra året slalom premiär :D (får se hur det går)!

haha, juste mitt pris på SM är ganska roligt! fick 100 kr i presentkort på OQ 8! ^^ är inte det nice!

Nee inte riktigt, gav bort det till mamma och pappa :p




Matsdal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0