- 2!

Helt sjukt det har gått från - 18 till -2 grader :D

fatta glad man blev när man klev upp idag! blev ett bra intervall pass med skidO folk! Ch bjöd på lite stön under träningen (men inte riktigt som de på åsen)!

Men håller på att packa nu, får se om jag åker till älvsbyn senare idag, eller tidigt imorn :) men hur som helst så blir det kul och få träna med folket på ugglan (och svalan) igen! Får hoppas att det är fina spår i älvsbyn nu! annars blir jag lite sadface på denna vinter :p

körde lite slalom med längdskidor idag! gick som det gick! två vänder upp och ner för ormbergsbacken :p första gången skulle jag prova åka baklänges gick bra ett tag tills skidan hög :/ blev inte så lyckat det! men upp igen! :)

Nee men nu måste jag börja packa, så att får med mig det jag ska ha!

Vet någon vad det är för träning på Måndag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0