"Udda" träning!

Idag har det varir ganska kallt -25 :p Och Sture bestämde att vi skulle träna inne, inte för att vi hade något emot det, fast det är ganska udda att de blir så ^^.

Efter plugg och mat så var det först en genomgång hur vi skulle träna inför JSM i längd, inte för att jag ska åka. Men jag lärde mig lite också, Det blev innebandy på tränings schema... Vi ganska skulle satsa på ett innebandy gymnasium istället ;) vem vet, det kanske skulle bli riktigt bra! Fast eftersom att nästa alla skulle spela så fick vi spela i två omgångar, först vi "Ettor" men det blev jämnt och jobbigt, Sture var där och "skrek" att vi skulle jobba :) För det behövs, utan att någon "skriker" så blir det lätt att man inte jobbar allt vad kan!

Efter mina jobbigaste 45 innebandy minuter på länge så blev det lite gym... Var inte så taggad på det, men körde lite armar, mage och rygg! Tror att det kommer kännas imorn :p

Men imorgon blir det nog ingen morgon jogg, för Yr och SMHI lovar mycket kallt väder :( (Sadface) Fast det kommer fler möjligheter till löpning!

Time Won't let me go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0