Trött och Hungrig!

Okej så har jag varit borta ett bra tag... Men jag har haft mina anledningar, för jag har inte haft tid, ork eller internet för att kunna uppdatera er!

Men efter discot på söndag kväll så var man redan då ganska trött. Men där var det ganska roligt! Men efter en taxi hem till Salvator så blev det 2 st glassar! mm det var riktigt gott och skönt och få lite socker i kroppen!

 Jag och Joar! Innan "Partyt"

Men efter det var det ju bussen som gick 04,00 yeiii, bara 2 timmar! Ingen ide att sova... Men tog en dusch innan vi for!

Sen var det 5 timmar buss resa till Bukarest, och på den bussen blev det bara vatten! :/ bra start på dagen... Men väl framme på flygplatsen så blev det direkt och söka upp något matställe! Det blev 2 pizzor, 2 energi drickor och ett äpple... Sen drack jag upp 1,4 liter vatten :p

Men efter senare 2 timmar väntan på att planet till Budapest skulle gå! Men väl på påväg mot sverige så var jag ganska så slut... inte mycket energi kvar...

Men framme på arlanda och hämtat alla väskor och skidor, sagt hejdå till de andra så bar det av för mig, sture, emma och joar på Rest and Fly! Sen gick vi till Alfredos... Yes pasta tänkte jag, men oj vad fel jag hade.. Det blev pizza IGEN! men våran "broder" som serverade oss bjöd på mer läsk! haha

Sen efter att ha ätit pratat med Joar och Emma om lite olika saker som har hänt, om vad som var roligast mm.. men vi gick senare tillbaka till Rest and Fly... Där så "bråkade" jag och Joar om vem som skulle ha den "större" sängen :p vilket var ganska fjoligt när sängarna var nästan lika stora! (:

Men efter en skön sömn så ringde klockan 06,00 :/ KUL för man hade ju inte fått nog med sömn... Men efter ha checkat in väskorna samt växlat pengar så skull vi äta "Frukost" Vilket blev en semla och en läsk ;) kul start på dagen...

men efter flyget hem till Luleå, så var mamma och pappa där, jag fick en blomma och så pratade vi lite om vad som hade hänt,...

Och nu är jag tillbaka i Älvsbyn, och det har blivit en rivstart men lektioner nu!

Blir och tvätta alla kläder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0