Smurfar?!

haha vad fick jag det ifrån! Kanske från min Mp3.. för idag när jag duschade så spelades den låten i högtalarna :P kul med gamla låtar! Man får roliga minnen då... Eller dåliga, det beror ju på vilken låt det är! :)

Men vad är det som har hänt idag! skolan var ganska kul, först Naturkunskap sen hem och sova... Upp ett tag senare och fara till skolan för att äta någon överkokt pasta :/ hmm less... jaja efter det var det matte på schemat :) jobbade i grupper idag! kul och få diskutera lite om hur man ska göra. Samt ge förslag på lösningar :)

Men när skolan var avklarad så bar det av hem till folkan. vilade lite, pluggade! Upp till 2 fikat :) gott fika idag :p Och efter det "lurade" Jocke ut mig på skidor.. Hade inte tänkt och åka skidor då, men det blev så! :) Helt okej pass, klassiskt A1, skönt men det gled ingenting! ;( sadface, då fick man ju slita mer än vad som var tänkt... Men blev lungt i 1,15.. helt okej efter gårdagen!

Men ska väll kolla på några till avsnitt av prison break efter jag har vallat ett par skidor! Men det kommer gå ganska fort! Är nog inte det paret jag ska tävla på. Men det ska också vallas! :)

Sov Gott!
Om jag inte hinner skriva, eller orka skriva ett till inlägg idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0