Running man!

Efter en lugn frukost och morgon... Så blev det att fara ut och jogga på stan lite, kul och få springa i fint väder samt se lite annat än den svenska städerna :p inte för att det är något fel på dem! Men det blev ungefär 45 min lätt jogg, helt okej med tanken på att vi ska tävla imorn!

Och då är det sprint som gäller :) fast nu har jag ju fått tillbaka min pjäxor ;) fast nu får jag inte åka på Guldparet som jag åkte igår på... Det var ett par gul svarta Salomon :p fast jag var van med mina rs-17, då är "pinnarna" flyttade 17 mm bakåt!

Samt går sprinten i ett mindre kupperat område, för både medel och lång distansen har gått där det har varit VÄLDIGT mycket backar, hade ca 320 meter stigning på lången :)

Idag var det inte schnitzel till lunch :o det var något nytt... Men glad att man slipper det! Och man börjar bli ganska less på allt bubbel vatten som man får dricka! :/ är ganska sugen på lite mjölk eller något annat!


Förrätt!


Kommentarer
Postat av: KN

Maten ser god ut

Lycka till i morgon

2010-02-12 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0