I can't just make a sound!

Sitter här med mina fina skolböcker, men ser inte meningen med att plugga just nu... Men får jobba vidare på det!
Vad har igentligen hänt idag, efter Kuriren så blev det att fara ner på skolan. Där bjöds det på "mat" halvkokt ris med korv :/ ingen vidare bra start på mattematiken... Mycket plugg är det som gäller nu, det är en hel del som ska läsas, får ta det i ordning!

Fast som jag sa, hittar inte den där motivationen för att starta.... Försöker leta den i min gamla spotify lista, man märker att varje låt hade sin "tid" då man var på ett sätt. Sen hittade man någon ny låt, man minns fortfarande i vilka sammanhang man lyssnade på vissa låtar! Tex Flipsyde – Someday som jag lyssnade väldigt mycket på när jag var ute och sprang förra vintern. Det blev en väldigt skön känsla när man var ute helt själv, bara en egna andetag kombinerat med skorna som knarrar mot den kalla snön. Det är en obeskrivlig känsla.... Man har bara sig själv och allt annat känns oviktigt för tillfället, man kommer in i någon konstig trans! I just wanna let it go for the night! David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)

Imorgon blir ett jogg pass innan skolan, tror inte det är någon annan som vill följa... Men oftast kliver man inte upp 06,15 om man inte "måste" Men efter man har tagit sig ut så är det värt det! Blir nog en 40 minuter då :)

Men får fortsätta med att hitta den där motivationen! Fast vet ju att den finns där, fast hittar den inte bara nu!


Where'd you go?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0