Fezzt!

Då har man varit och hälsat på släkten, ganska kul men det har inte hänt så mycket :p Det var min kusin Mattias* som hade kalas :) han bjöd på lite tårta och OS!

Men nu ska jag bara umgås med familjen och ta det lungt... Jag skanog med pappa och Tage ner till Malå och köra ett långlopp inför vasaloppet, Jag ska nog bara hoppas på och få min bror att åka lite fortare ;) Men det blir nog kul. om det inte är så kallt bara!

Bussresan hem gick ganska bra, inte så mycket att säga. Men alla p10-p12 leker gangster 24/7 :/ inte bra. så börjar de köra med XXXXL redan när man är ca 140-150 cm lång :o Wierd Ser ju ut som jätte långa kjolar... :/ Confusedface!

Livet hemma flyter på som det ska, inte så mycket nytt. Tage har fått sin slips som jag köpte åt han i Rumänien. Får hoppas att han använder den! :)



Vill också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0