Bäst i Europa!

:D:D:D:D:D:D mycket förbättring från gårddagen, idag vissade jag verkligen var skåpet skulle stå! Det blev en marginal på 16 sec :p men allt räknas!

Men är ganska less efter att ha suttit fast i en trafik olycka i ca 1,3 eller något sånt när vi skulle ner och äta lunch! nee skit i lunchen och hoppa på middagen med direkt! Och det blev schnitzel IGEN :/ hmm börjar bli ganska less på det nu!

Det blir prisutdelning imorn! Och så är jag nog lite mer pigg och kan ta in att jag har vunnit ;D

Ska väll gå och sova snart, vet inte om jag orkar vara vaken ;)

Blir bilder därifrån imorn!

Rumänien!


Schnitzel!


Kommentarer
Postat av: LO

Hur tungt det kan vara att bära Guld och Silver runt halsen.

Jarmo Myllys walks on water

Ulrik Nordberg wins on snow



Stolta är vi här i LUUULEÅÅ

Härligt

Det hade varit värt många spänn att få vara där och dela glädjen med Er.

HADEBRAA



2010-02-11 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0