3:a

Då var SM sprinten avklarad, slutade på en ganska bra 3:e plats :) Kändes ganska så bra, men gick tungt sista kilometern :/ Men gjorde bra med tanke på alla resor och ladningen inför SM, hade ju formtoppat förra veckan :p Men det var Daniel som vann före Markus Lundholm :D Markus gjorde ett riktigt bra lopp, han har ver´kligen blivit bättre iår!

Men det var -13 idag, vilket gjorde att det inte var så kallt att åka. Men jag hade glömt min tävlingsdräkt i Luleå :p så det blev att åka i 2 super ställ! Men spåren och terrängen var riktigt bra, var ett ganska litet område med en del små åser samt en del myrar ;) Men hoppas på en bra lång distans imorn, och det blev dåligt med bilder från tävlingen men ska försöka få tag på några... Men det blir ett senare jobb! Men får se om jag orkar åka ner på de sista tävlingarna efter sportlovet, fast jag tror att jag ska börja springa lite mer, för att var i form till Frankrike :) men det kan nog bli en senare OL premiär än förra året :/ inte så kul.... Men då blir det mer skidor! Mer tid i backen :p

Men får se vad som händer nu, men det blir väll att äta något innan det blir att börja fundera på att gå och sova ;)

Får se vad jag gör imorn :)

Kommentarer
Postat av: LO

Kul Ulrik !



Du har g´jort en klart GK insats.

Du behöver tid för att ladda batterierna efter urladdningen och dina långa resdagar.

Jag hoppas på en god tur i morrn da.

Även Duracell-kanier måste laddas om emellanåt.



Här är det tyvärr för kallt föratt tänla på skidor.

Synd att vi inte åkte ner till vansbro.

HADEBRA i SKIDSPÅREN

LO

2010-02-19 @ 21:05:44
Postat av: Anonym

MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN !!!!!!!!!!!!!!!!!



ALLTSÅ, jag lackar ur.



Läs igenom, DU SKRIVER MEN I BÖRJAN PÅ VARJE SATANS MENING !!!!!!!!!!!!!!!!!



Men, åter till det viktiga - grattis :D

2010-02-20 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0