Uppsala möte!

Opps blir ett lite längre inlägg nu :)

Åkte ner hit till Uppsala/ stockholm på fredag eftermiddag. Träffade Markus på Kallax, han skulle åka med samma plan som mig och Tage!

nere på arlanda så mötte vi upp med min pappa som hade en hyrbil som han kör runt oss i nu.

Vi bor på Uppsala vandrarhem :p det funkar väll ska inte klaga så mycket ska ju ändå bara sova här en natt till nu.

Först på fredag kväll så var det natt i rasbo, mycket grön karta med små höjder och mycket sten :/ bommade lite, fast försökte köra på och vara med på kartan. Det funkade till 90% av sträckorna, blev någon sväng som inte var planerad!

Vann den tävlingen med 3 minuter, så min taktik verkar ju ha funkat.

Idag var det medel som gick i en småskuren terräng med inslag myrar och hyggen. det har ju snöat här nere så man halkade på hällar och stenar :/ men man kan ju inte veta att det ska snöa 2 dm snö veckan innan tävling! Jag bommade 3 minuter på en kortsträcka som var en riktigt klant grej! Belv tajt mellan mig och Joar, slutligen 7 sekunder till min fördel :D

Nu har jag varit nere i uppsala centrum och chillat runt lite, otur så hade affärerna stängt :( sadface!

Får se hur det går imorn på långdistansen :)

Ska försöka ta lite bilder från den tävlingen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0