Tugga asfalt!

Idag har jag först varit ute skottat bort snön från skugg sidan av huset! Blev en del lass där, och körde sönder snökälken! Tur att den var gammal :p

Ringde Andreas Almkvist senare, frågade han om han skulle med och löpa?! Han var på direkt, och han hade funderat på att fara ut och löpa senare. Så på med tränings kläderna, idag blev det Everst superunderställ. tights, håligt linne, handskar, pannband och Mp3. Dagens skoval blev mina höga tunga Adidas.... Bästa långdistans asfaltsskor....

Men Andreas har något maraton program som han kör, för han satsar på halvmaran den 22 maj* Han hoppas på en tid under 1,40! Vi löpte 1,00 och sprang 12 Km... Bra tempo tycker jag. Hade en medelpuls på 160! Fortfarande A1 :p Men med tanke på hur lite jag har sprungit så är det A2!

Benen käns som det ska, tunga och slitna! Hoppas att det har torkat upp på Älvåkra i Älvsbyn så att man kan löpa där! :D Hade varit sjukt skönt!

Får se vad som händer nu, kanske kolla om det finns några ny tävlingar på CF. Jag har plockat 150 placeringar de 2 senaste dagarna ^^ Veckans raket?!


Kan inte snön försvinna fort?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0