I got a feeling that I can't lose!

Hej igen, är du fortfarnade kvar?!

Då har man varit en halvdag här i Byn som jag älskar med större delen av mitt hjärta :) Det har varit nästan legendariskt väder här, just nu är det plus 10 och all snö smälter som "smör i solskenet" :)

Skulle ha  åkt till backen idag, men Aspen och Grabben var lite hetsiga att komma tid tidigt. Men har ju Orienterings träning 15.15. Så hade inte riktigt hunnit... :/

Dagens träning är stads OL sprint. Hoppas att det inte är så mycket skogvägval :P kan nämligen bli tungt! Får se om jag tränar något mer efter det :)

Men efter dagens utvecklings samtal ska jag jobba mer med matten på fritiden för att komma upp i fart samt bli mer säker på att formler mm :) Annars hade hon inget att påpeka. Lite småsaker som ska förbättras på lite olika ställen, inget som är omöjligt.

Just Don't Give Up!

Följer JOSS stenhårt nu, filmerna lär ju Awsome. Hoppas på Team Sweden med Niklas Eriksson :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0