I Always Have A Question!

Åker fortfarande skidor, fast börjar fundera om det är det rätta :/ Inte för att det är kul, fast just nu i mellan sommar och vinter så får man bara glida med flowet tills snön är borta. För vi har varit och kört första delen av Tour De Kanis!

Och mitt resultat var medelbra. På stakningen hade jag lite otur med att få det "sämre" spåret varje gång x/ ska inte klaga. Men slutade utanför kvartsfinal där, jobbade vidare. Skulle ju stalja lite som vanligt, och för första gången denna vinter klarade jag inte en 360 :p blev en liten choke där!

Vi fortsatte med benskate, äntligen något som passar mig lite bättre. Trodde jag, fick pisk i första mot KE. Shit åker man ut nu direkt här också?! Sen i heat två mot grabben så fick jag det "bättre" spåret. Tog hem den med en säker avslutning. Yeess till kvart. Sen så var det slut tävlat för mig, åkte ut ganska hårt då. Det är inte på skidor jag ska vara bäst.

Efter det var det på med fotbolls skorna för att åka ner till Älvåkra och deras konstgräs plan :) Blev ett bra pass där nere.

Då var min outfit "tränings kläder"

Ska äta en frukt till och sen blir det att hoppa in i duschen och sen i säng :)

James Brown Is Dead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0