Epicday!

Efter skolan slutade så var det middag direkt :) Men inte lika kul när man har varit inne och lämnat väskan, böckerna och kollat snabbt på datorn så upptäcker man att det regnar ute :o varför?! Bara ta det som det kommer, blev att vänta ut regnet... Fast klockan 18,00 så bestämde jag, Grabben, Aspen och Nike att vi skulle fara till backen ändå! Sagt och gjort.

När vi kom dit så såg vi att det inte var så "mycket" jibbers där :p tur det för att de står alltid och hänger i landningen vid fel tidpunkter :/ drog några uppvärmings åk, provade hoppen lite, samt gjorde dem lite mindre spetsiga. för alla var som en halfpipe, så man flög rakt upp och lite framåt :( Efter duktiga jag hade varit i farten så var det riktigt nice att hoppa i dem sen :D

For runt där med folket och chillade, Det var mest jag och grabben som var taggade. Vi nötte lite Mutegrabs, och det var både min första cleana och Grabbens också :D Som de brukar sägas "man lär sig något nytt varje dag" :p Blev hetsad till att göra en backflip efter skadan som jag fick när jag schreedade BC med joar i måttsund :/ jaja första överroterade jag lite så att man inte riktigt lyckades stå upp. Men satte den två gånger i rad sen, nästa vecka ska vi bygga ett hopp själva så ska grabben också göra en :D Ser fram imot det ^^

Dags att sova Eng prov imorn. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0