Trött

Nu ligger jag och slösurfar vid datorn, Håller på och se Public Enemy nu :) får hoppas att den är bra!

Har kommit på att jag fick en mindre lårkaka :/ inte så bra!
Men det blir och träna lite lungt imorn, kankse lite gym eller nå :)

Får se vad jag ska göra på lovet nästa vecka, kommer nog bli skoj om någon är hemma :D Fast blir och kolla upp helt vilka skidor jag ska plocka upp till Byn. Jag får nog mina nya ca 5-7 dagar efter lovet, får hoppas att jag inte behöver skicka tillbaka några!

Men var skönt och ha gjort bort alla saker som ska göras innan lovet, så imorn och på fredag blir det ganska lungt, tror att jag ska läsa lite andra saker då istället !

One Way Ticket!

Kommentarer
Postat av: gubn

jag är hemma ; )

2009-10-22 @ 14:25:12
Postat av: Anonym

skönt men har du med dig datorn? =) funderar på att fixa ett lan med några :)

2009-10-22 @ 14:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0