Skidor

Nu har jag varit väldigt blogglat dom senaste dagarna! men nu är jag tillbaka för och skriva vad jag har gjort och kmr göra.

Man har äntligen sovit tillbaka tiden som man förlorade när man spelade dator med Gunnar aka Gubben, och Anton! Vi hade sjukt kul, fast otur som vi hade så började vi först spela bra, efter ca 8 h uppvärmning :/ men vi fick till någon riktigt bra match mot några andra!

Men Lägger upp något foto på Hur det såg ut.

Men nu har jag bestämt mig helt, Det blir Atomic skidor, Salomon skidor, STC stavar och några radom mössor och handskar :p

Kmr säker bli bra till Skido, som jag troligen kommer att satsa mer på, Men det beror på hur bra det går på dom vanliga skidtävlingarna!

      
Kommer att bli sjukt bra!

Men har varit och bytt däck med pappa idag, och gymmat, vi körde lite MAQ, ganska kul faktiskt!

Hade ju lovat lite bilder och här kmr dom :D


Liiite flum bild!


Anton kliar på näsan!


Nice1 :D


Ojj, mer flum!


Det var lite trångt :/


Blev lite kartor i all röra!


Chains!


Karamellkungen och Trocadero i ett fint sällskap!


Anton somnade nästan :p

Ojdå, blev lite långt med alla bilder!


Fast blir nog lite naturfoton imorn ist :)

Man blir lätt lite seg under ett lov :p fast det är nog inte bara jag som blir det


Väntar fortfarande på snön :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0