Regn

Idag är det lite sämre väder än igår! Det regnar och är allmänt dåligt :/

Men senare idag så ska jag nog ner på stan och kolla efter satvar!
får se hur det går, och om jag orkar åka ner på stan.

Men först blir det och hjälpa pappa med och sätta dit en ny vatttenkran i köket, får hoppas att vi lyckas bra :)

Men igår blev det cs lir med Viktor, gick åt helvete ;( Men jag kan ju klaga att jag satt på min bärbara dator!

Men har äntligen fått bilden jag har varit på jakt efter från Sofia :) Stort tack till henne!

Och här är den bilden


Är den inte fin, eller?


Fjortizz pose i bussen, Dag 2 :D

Får hoppas på ett lika roligt daladubbeln nästa år!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0