Party!

Snart är det lunch, hmm kommer säkert att vara något mindre bra, som detr alltidbrukar vara!

jaja men nu ska jag inte kristisera skomaten, utan jag ska ju till luleå :) Kommer att bli sjukt roligt brosan fyller 20, då får vi se vad som händer då :p , sen blire och ta sig ut till Gammelstan till Joar, och så ska vi prova lite utfits till DD ^^ hela eftermiddan kommer att vara fylld med funny stufs ;)

Och jag har nu insett att jag inte kan banta :/ för det finns inte något och banta bort :p Men ändå att väga under 60 kg :D skulle ha ett sjukt lätt löpsteg =)

Men man kan ju alltid drömma, och det är jag ganska bra på =)




Discgolf I Umeå hål 4 tror jag!




Fiske! <3

Försöker att skriva under daladubbeln!
fast vet inte om jag har tillgång till internet :/

Keep Rocking!


Kommentarer
Postat av: JOOOOOOAAARREEEE

Jieyy, han kmr till mig :D de blir å testa shadesen, fett nice :D:D

2009-10-15 @ 15:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0