Orientering

Nu har resultatet kommit från tävlingen igår kväll!

Så här ser resultatet ut

Damer

Ida-Pernilla 30:31
Josefine-Petra 37:08
Emma-Caroline 40:31

Herrar
Martin B-Ulrik 30:12
Viktor B-Karl 32:31
Niklas-Adrian 34:31
Carl-Joakim 37:11
Viktor A-Fredrik 38:06
Rikard-Henrik F 38:48
Samuel-Henrik Ö 42:04
Ulf 44:34

Sjukt kul upplägg på banorna, blev verkligen en tävlings känsla över det hela :)

Synd har jag inga bilder från tävlingen att bjuda på, Men letar upp någon bild!


Man kände sig sjukt pepp på att få komma upp på toppen :D


Bröderna Nordberg ute på en paddeltur!

Nu ska jag plugga lite matte, sen så blir det nog träning!
Har inte bestämt mig om jag ska vara med än, föll lite hårt igår!

annars blir det nog film :)
kanske Wrong turn 3, Left For Dead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0