Ny blogg

Eftersom vissa tycker inte att jag längre ska skriva det jag vill på skidlinje bloggen så startar jag en egen =D
(får hoppas att det är någon som skriver där, för att jag kommer inte skriva där längre!!!!)

Fast hoppas att ni som läste mina inlägg på förra bloggen, kommer att läsa här också!


Men då gör jag en lite kort sammanfattning av vad jag hade skrivit i mitt senaste inlägg.

Jag och Joar har fixat Shutter shades till DD, och så har vi bestämt oss för att vi ska springa i fartdräkter :p , kommer bli sjukt kul, längtar redan. För DD är som den sista roliga, halvseriösa tävlingen på året :D

fast får hoppas att det går bra där!

Men fortsätter med att lägga upp bilder!

DD år 2008 med Team Slim Fit

blir något nytt kul namn iår!

Bless!




Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ulkan tänkte nästan göra en blogg åt dig!!!!

2009-10-11 @ 21:52:56
Postat av: Anonym

haha, men kommer inte skriva nå mer på skid bloggen!

2009-10-11 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0