Lov

Hade inte möjlighet att blogga igår, internet ville inte funka!

Men lite sakeer som hände igår, det var stavgångs träning på både lill och storkanis, Var skönt och köra ett lite lungnare pass :)

 Sen på kvällen så spårade det i mitt rum, skulle kolla CH gamla basslåda, den fungerade fint i vissa frekvenser!
och senare så hände något roligt, några bestämmde sig för att ha lite roligt med min webcam, säger inga namn =)
Men dom som var med kommer säkert ihåg!

Idag var det Orienterings tävling, och dom som vann var KE och VB, för er som inte kan förkortningarna så är det Karl och Viktor!
Jag och Johan fick andra platsen efter stor upphämting av mig!

Men alla gjorde bra lopp, men det kan bara vara en vinnare!

Nu har jag fått tag på lite bilder från dalarna ;D


Joar provar sin utfit!

Man blir lätt uttråkad, under en lång bussresa!

Calle hade hittat strul på discot!

Simon hade hittat en macka i bussen!

Joar är hungrig!

I´m out!

skriver vad jag gör på lovet sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var ju två vinnare?!

2009-10-24 @ 00:23:42
Postat av: Anonym

haha, det är så sant, men det var ett lag som vann! :)

2009-10-25 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0