CS

Nu har jag varit lite blogg lat på senaste tiden, men ska försöka och dra en liten kort sammanfattning över vad jag har gjort dom senaste dagarna!

I måndags blev det rullskidor ut till Bergnäset, och där körde jag gunnar och joar löpning med intervaller ;) kul somn fan, sen så blev dety och ta sig hem på också :)

Och igår, blev det först bad med Joar på pontusbadet, kul det också, sen på kvällen blev det stavgång med Gunnar på Ormberget, gick bra, inget att klaga på ^^

Sen idag har jag joar sara markus calle fredrik och gunnar varit på ssab, där körde vi först lite innebandy. sen efter det gymmade vi lite ;)

Sen blev till pontudbadet igen, och drog lite flips från 5:an mm :p

men nu ska Gunnar och kanska Anton komma, och då blire och lira lite cs ;) får hoppas att det inte belv lika oseriöst som förra gången :D

Men lägger upp någon bild!

Lägger in en klassiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0