Blogging and Jogging

Nu har man varit ute i det mindre roliga höstvädret :/ Men får bara plåga sig igenom den här tiden, hoppas på snö nästa vecka eller något i den stilen!

Men har varit ute och åkt lite på isen, funkar det också, men man har ju bara "lite" bättre glid (= Sen blev det och ta en sväng runt på Ormberget, tog lite tråkiga bilder från passet :p

Men har börjat fundera om man ska lära sig lite Jumpstyle, ser riktigt nice ut!

Snart börjar skolan igen, kmr säkert bli kul och få träffa allt folk, men kommer att ha en ganska tråkig lektion på freda morgon, ist för träning. Vilket jag inte tkr om, Men vad ska jag göra, det är inte jag som bestämer mitt schema!

Ikväll blir nog en film, eller sitta vid datorn och spela lite :)

Här är lite bilder från idag!







Som ni ser så är det inte världens bästa väder att vara ute och träna i.

Utsikten mor Luleå C



Kommentarer
Postat av: GUUUBEn

ASSÅ LÄR DU DIG JUMPSTYLE SLUTAR JAG UMGÅS MED DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



JUMPSTYLE ÄR DET BÖGIGASTE MAN KAN HÅLLA PÅ MED OCH MAN SKÄMMER UT SOM IN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!



Seriöst, det är så jävla efterblivet att det fan inte är sant

2009-11-01 @ 20:12:44
Postat av: En annan GUUUBEn

GUUUBEn har rätt, kom igen, INTE jumstyle. de är helt crazy, på ett DÅLIGT sätt :P haha tänk dig för, du kan bli som redtzer om du göre ;)

2009-11-02 @ 22:33:37
Postat av: Anonym

haha :)

2009-11-03 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0