blogghjälp sökes!

Nu är jag snart påväg att ge upp, för nu efter ca 4 h jobb med att fixa bloggen så har jag inte gjort något framsteg :/

Nu ber jag er snälla läsare om hjälp!

Den som vet hur man fixar till headern på blogg.se, till dig ber jag nu, hjälp mig!

Nu kankse det låter som att jag är lite patetisk, men jag orkar inte mer :(

Det ända som har hållit mig ifrån att ge upp tidigare är dom otroligt bra låtarna på min spellista N1 :)

Bjuder på en till!


Men nu ska jag skita i och fixa bloggen på egen hand, utan fokuserar på träningen ist,
Men behöver fortfarande hjälp!

Hoppas att jag inte tröttar ut er läsare med mina "enkla" problem, men det känns
ganska meningslöst att sitta 4 h och inte lyckas! /=

But when I get older, I will be stronger!
Just like a waving flag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

designadinblogg.se ;)

2009-11-02 @ 22:31:34
Postat av: Anonym

ok, ska prova där, igen!

2009-11-03 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0