Naaaww!

Nu har det varit en riktigt dålig blogg dag, det har inte hänt så mkt, men lite kul har man ändå haft!

Nyss var det lite innebandy, jaa, jag vet att jag sa att jag skulle vila! Men innebandy, är ju inte träning. Det är ju fritid :)

Sen var jag i gymmet i 20 min, var meningslöst! inte ett dugg vettigt hände :/ Men nu känns det som att jag bara är tråkig och pratar om allt dåligt! Men det finns väll alltif något kul!

Idag har det varit en "hel" del bra skämt, några i topp klass :p Men annars är det lite klassiker som man skrattar åt bara för att man är så trööött!


Bjuder på lite glada bilder då! ^.^





Sommar på Junkön!


Äre stor fiskaren?!

Bjuder också på ett!

:D
HAPPYFACE


Kommentarer
Postat av: N1an

Tja mannen! Tur att inte du skulle fixa middan..Lr e d diet som gäller ??

Vet hur d e å villa mer än kroppen orkar - såååå värdelöst.. Men kommer snart bättre dagar vettu.

Sköt om på sig!

Kram

2009-11-13 @ 01:42:17
Postat av: gbn

hahahaha, fet fisk

2009-11-13 @ 13:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0