Kallt i vattnet

Började dagen med en stabil frukost innan jag, zacke och Julius begav oss ut . Vi sprang rackberget, hundberget, getberget, gamla järnvägsbron. Sen vidare mot selholmen och ut på joars ö (att han fått en ö uppkallad efter sig! ;)). Fortsatte även ut på den stora ön också. Men någon fick för sig att vi skulle simma de 50 meterna, i en älv den 12 september... Gick ändå rätt bra, man var då inte kaxig halvvägs! Tot 1:58! Ca 16,4 km.

Lunch innan pass två. 

Cykel med Julius, körde en slinga som båda kört förr. Lyckas dock köra punktering... Tur att någon är seriös och har med sig pump och extra slang (inte jag i alla fall). Bytte slang, fortsatte och blev 1:34.

Sen lagade jag slangen, då de sitter lättviktsslangar på cykeln. Och dom är ju inte gratis, lagade nu och så får jag se om det håller.

Vila imorn och tävling på lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0