Sk8tarN!

Då har man varit i Lillträsk och filmat lite olika skate växlar, ska gå igenom dem snart. Under någon genomgång, hoppas att tekniken har gått framåt, och inte åt andra hållet. Det blev ett ganska jobbigt pass för mig. De träningar jag har kört med mina Elpex 3.or är max 5 st. Och det är inte mycket.... Fast ju mer jag åker ju lättare kommer de kännas på A1 passen : )

idag har skolan varit ganska jobbig faktiskt, en massa lektioner. Som tur är inte schemat 100% klart än. Fast om det bli schemat som vi har nu. så kommer jag ha ca 3-4 lektioner per dag. fredag har jag "bara" två st. Kommer bli lättare när man får upp ett bra arbets tempo, då allt sker på automatiskt. Kan erkänna att det är ett tag tills det kommer vara så : )

Grabben är i Byn nu, kul att träffa han. Man kan ju alltid läsa hans blogg/ worldpress så att man kan kolla upp vad han har haft för sig : ) Får se vad som händer nu innan man ska gå och sova. Fast funderar över att plugga lite så man har startat upp med hem studierna!

Imorn blir det A3 klassiskt och filmning. tror att det kommer bli ganska tungt. Är redan ganska less i armarna. Funderar faktiskt på att hoppa rullisarna och fara ut och jogga istället. Tror nog på det senare, ska höra lite med sture vad han tycker. Men med tanke på hur mycket jag har tränat under min "skade" period, så ska jag nog inte börja köra så enormt mycket mer, bara för kroppen verkar hålla... Så ska nog ta mitt förnuft till fånga och ta en lättare löprunda. Ska försöka utforska skogarna runt älvsbyn lite mer : )

Jump, jump, jump, jump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0