Shoes!

Idag har man varit och fyndat på stan. Då menar jag verkligen fynda. För vad tror ni att jag betalde för 2 par nya fina vita skor? nee svårt att gissa men 49 kr st, Joo ni ser rätt så köpte 2 skor för under 100 lappen ^^ det är nice, shopping som det ska vara ; )

Fast det var ju inte allt som hände idag. Har hängt lite med Pontus och Andreas idag, inte helt fel det : ) Först så chillade jag med pontus på stan där vi träffade Robin (som) föredrar overall brudar istället för bikini brudar : o det gör ju inte jag : p Efter en stund "glidande" så började det att regna, F*** jag har BMX, man blir hur skitig som helst när det stänker skitigt vatten från bakdäcket : / jaja lyckades ta mig till Andreas undan att bli skitig. Där hängde man ett tag. Hans mamma bjöd på god sockerkaka ^^ Sen så kapade vi till Andreas stavgångs stavar, fast han behöver lim nu! Det får han fixa själv, om han inte ber riktigt snällt...

Lite bilder från O-ringen



Liten OL skärm :p


Plockat Hjortron


Vänta vad är detta?!

En skoter : D

Starta?!

Nehe, skit det då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0