Jag e inte seg...

I Söndags var ultra lång DM, vu hade bara 13,1 km orientering : ) Det tar man ju alla dagar i veckan fast inte i det tempot jag och Joar höll... För jag hade som 2 tankar inför starten. kötta sönder klassen de 2-3 första kilometerna. Eller chilla så långt det bara gick och göra en lång spurt senare!

Det blev ingen av de, för joar öppnade hårt och kunde ju inte släppa iväg han! Så det blev att lägga sig i klungan där. Vid fjärilen aka boet så hade jag och Joar samma gaffel (Vilket Sture inte gillade) För han ville att favoriterna skulle ha olika, så det skulle bli lite mer spänning i loppet. För jag och joar bommade max 1 min på hela banan. Ett nästan helt fläckfritt lopp : )

Tog hem det efter en lång spurt.


Sen har jag jobbat på pappas jobb hela dagarna nu. Börjar kl 7, måste upp 6 pga att man ska cykla till hans jobb. Så slutar man klockan 4. Så 9 h jobb är inte helt lätt : / Så somnar nästan i soffan om jag inte koncentrerar mig på något...

Ska spela disc ikväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0